top of page

Race Assen 23 sept

Afgelopen weekend hebben we de laatste SOBW race van het seizoen 2017 gehad in assen.

Bij deze race waren 3 gastrijders met heel veel ervaring waar ik heel veel van geleerd heb dit weekend.

Vrije training: deze vrije training heb ik gebruikt om de baan te verkennen en alles liep best goed wat me veel vertrouwen gaf voor de kwalificatie.

kwalificatie: ik begon de kwalificatie met het plan achter een snellere rijder aan te gaan wat heel goed lukte waardoor ik een 7e tijd wist te rijden met een tijd van 57.351.

race 1: de start was heel slecht ik verloor in 3 bochten 4 plaatsen waar van 2 vrij makkelijk terug gepakt in 1 ronden. toen ik langs die rijders was moest ik een klein gat dicht rijden naar de rijders voor me wat best snel ging waarna ik de hele race achter thom heb gezeten. In een van de laatste ronde probeerde ik hem in te halen wat goed ging. ik ben de race gefinisht op P7.

Race 2: de start was beter waardoor ik mijn positie wist te houden. ik heb de hele race een mooie strijd met damon gehad waar ik weer veel van geleerd heb. Door een rommelige eindfase heb ik de race op een 4e plek gefinisht 3e van de cup waar ik heel blij mee ben.

Dag resultaat: 4e overal 3e van de cup

Ik ben heel blij hoe dit seizoen is gelopen helaas veel 0 scores er had meer ingezeten. Toch een mooie P6 in het kampioenschap en heel veel geleerd dit seizoen. nu nog paar keer trainen en een race in belgie. ik ga met heel veel vertrouwen naar volgend seizoen.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page