top of page

Wedstrijd Staphorst


Gisteren de race in Staphorst gehad. Vrije training: Het was een nieuwe baan voor iedereen dus deze sessie vooral gebruikt om de baan te leren. Kwalificatie: Ik begon de sessie met een plan om hele tijd een gat te laten vallen en dat dan proberen dicht te rijden. Dit liep niet als gepland ik had iemand voor mij rijden die veel langzamer was waardoor ik het gat vaak binnen een halve ronde al weer dicht had en mezelf klem reed. Helaas P6 net niet op de 2e rij. Race1: Mijn start was goed maar helaas maakte diegene die voor mij starten een fout waardoor ik van het gas moest en een plek inleverde. Daardoor zat ik best lang vast achter de p6 en omdat het best moeilijk inhalen was op deze baan. Eenmaal er langs sloeg ik een gat en als 6e over de finish gekomen. Race 2: Was mijn start goed p6 behouden en de race eenzaam op p6 uitgereden. ik ben best tevreden met het resultaat maar het kan beter op naar veldhoven 1 juli.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page