top of page

GAMMA Racing Days


5 en 6 augustus hadden we de gamma racing days op het programma.

Ik begin het weekend heel positief en had heel veel vertrouwen dat ik een goed resultaat kon neerzetten. Dat liep helaas anders als verwacht.

Zaterdag had ik me als 6e gekwalificeerd waar ik niet heel tevreden mee was want ik stond net niet op de 2e rij.

Race 1: bij de start had ik m'n positie weten te behouden maar door een val voor me steeg ik naar de 5e plaats waarna ik de nummer 4 best lang bij hield maar helaas moest lossen dus een mooie 5e plek

Race 2: start was weer best goed helaas in de 2e ronde op positie 6 gevallen de motor wel op gepakt en de race uitgereden.

Zondag kwalificeerde ik me weer als 6e

Race 1: weer een goede start helaas in de 6e bocht al een hele harde val waar bij ik niet door kon vanwege een afgebroken clipon. Dus helaas een DNF.

Na de race nog even naar EHBO geweest waar we er achter kwamen dat ik een gekneusde duim had opgelopen bij de val maar ik wilde race 2 wel gewoon rijden. Gelukkig door de hulp van heel veel mensen heb ik de 2e race kunnen rijden.

Race 2: ik had heel veel pijn in m'n hand maar toch de race op een P6 kunnen uitrijden waar ik heel tevreden me was

Niet het weekend waar ik op gehoopt had.

Ik wil iedereen bedanken mij geholpen heeft dit weekend.


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page