top of page

14 april Assen

Eerste race van het jaar zit er weer op. Met een heeel mooi resultaat!

Kwalificatie: In de kwalificatie stond ik in het begin op een teleurstellende 7e plaats maar in de 2e kwalificatie m'n tijd goed weten te verbeteren en een mooie 5e start plek was het resultaat.

Race 1: bij de start zat ik er meteen goed bij en een mooi ritme weten te rijden. Na bijna heel de race op P2 te hebben gelegen heb ik me in de laatste ronde laten verassen waardoor ik als 3e over de finish kwam! Ik was heel blij met dit resultaat.

Race 2: bij de start zat ik wederom goed bij en heb heel de race mooi op P3 gereden helaas door een technisch probleem nog 2 plekken moeten inleveren dus kwam als 5e over de finish. Ik was hier niet heel blij mee omdat het niet een fout van mij was.

Eindresultaat: Een geweldige P3

Ik wil al de mensen die mij hierbij hebben geholpen heel erg bedanken!

Pasteur Reizen Kwibus Funbus MotorCentrumWest


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page